vad Àr detta vad hÀnde med uppdateringen

 

Biooo

IgÄr sÄg vi i team haffination pÄ bio! Det var jÀttemysigt och toaletterna pÄ bion var otroligt fab!
Vi sÄg KÀnn Ingen Sorg btw och jag grÀt frÄn första scen för att den bara var sÄ braaa! Satt och sjöng med lite sÄdÀr smÄquiet! Och alla HÄkan hintar!! BÀst.
 
 
 
 

Sususummertime summertime sadness

godkvĂ€ll bloggis!! Hur mĂ„r du? Jag mĂ„r bra, ligger i badet och myser :$ 
Idag har jag varit i skolan, hyfsad dag lix kan ej klaga.... Efter skolan sĂ„ sov jag lite hihihi, sen gick jag och trĂ€nade woop woop! 
Imorgon Ă€r det toooorsdag, sen Ă€r det fredaaaag!!!! 
Har btw bestĂ€llt hem en vĂ€rra som kommer om ca en vecka, supertaggad. 
Nu ska jag gĂ„ upp ur badet och ta mig ett glas JOKK BÄRDRYCK FRÅN VILDMARKEN MED ÄKTA BÄR 
Pussi pussi


RĂ„ck mi

Dagens outfit 25 septembree

Godmorgon bloggis o alla söta mysisar!! Min hypotes om att jag icke skulle sova och sen Ă„ngra mig stĂ€mde mycket bra :-) jajaaa, just nu sitter jag i skolan och vĂ€ntar pĂ„ att mattelektionen skall börja.... LĂ€ngtar hem till min sĂ€ng :'''( 
PuzZi puzz 


go hard in the mothafucking paint

 
Hej babes!
Atm Àr jag jÀttekissnödig och lyssnar pÄ ett mycket intresserande skypesamtal medan tiden passerar och jag kommer att Ängra mig imorgon dÄ jag icke sov :D:D:D sak samma you only live once sÄ att sÀga!!!
imorgon Àr det onsdag woopeliwoop :D :D:D puss 

Sep. 24, 2013

Är jĂ€ttetrött och blir bara sjukare och sjukare Ă€r ledsen pĂ„ alla men det gör ingenting. Ska kolla pĂ„ Hollywood fruar som börjar om tvĂ„ timmar, tills dess ska jag bara ligga kvar i min sĂ€ng och slowly avlida.
Tjingeling

inceptionpic

men Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„h vad mysigt med haffination.
igÄr var en mysig dag, vi lyssnade pÄ 1d och sen Äkte jag till le schtable och galoppade pÄ min hÀst. sen gjorde jag massa svÄra saker som att tex mocka i totalmörker, ej sÄ lÀtt som det lÄter.
nu sitter jag hÀr och taggar till för att idag Àr det skola. sedan ska jag hem och sova pga mÄr ej bra och skulle egentligen stannat hemma men jag pluggade faktiskt pÄ engelskan för en gÄngs skull sÄ vill bara visa det, dessutom Àr det elevrÄdsmöte wehÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.
 
 
 
 

I want you to rock me

Hola Haffination! (om ni Àr lika bra som jag pÄ spanska, sÄ blir uttalet pÄ föregÄende mening Olla Affination, det blir ungefÀra samma uttal pÄ franska men lite annorlunda!!) How ever, sÄ tÀnkte vi powerbabes börja blogga igen bcuz yolo!!!
jajajaja (ocksÄ spanska, men inte franska) idag har det varit en lÄng mÄndag frÄn 6.10- jag gissar pÄ att jag slutar vid 12. Woho vaken 12 h i strÀck!!!!!!!!!
Imorgon Àr det tisdag, dÄ har jag una lektion. Engelska, tagga, tagga, tagga!!! Har bestÀmt mig för att jag ska Àta den bÀsta frukosten pÄ lÀnge och att jag ska plugga nÀr jag kommer hem. I can do dat, o sÄ Àre Hollywood fruar pÄ kvÀllen!!!!!! Wie, nu ska jag sova med en god kÀnsla i maggen (förhoppningsvis, om jag inte störs av nÄgot pÄ vÀgen)

Slutligen vill jag tillÀga detta
o detta Àr en fin bild pÄ mig o mina babes
pÄ Äterseende gullepullor

yolo swag saknar sommaren

HEJJEJEJJEJEEJ

blir typ ledsen nÀr den hÀr bloggen stÄr tom.
Àr typ frisk nu, nÀstan i alla fall. 
sÄ nu jÀklar ska den friska delen av lovet vara riktigt partey.
ska göra klart lite uppgifter och sÄ, sÄ jag kan parta lite mer.
imorgon ska jag ut och racea pÄ ponnyn i snön, sen pÄ kvÀllen ska jag och sara Àta födelsedagsmiddag för hon fyllde Är igÄr!!
 
Àr jÀtteglad sÄ ah

nej men tja

 
 
nej men hej. igÄr eller om det var i förrgÄr sÄ var det skollan. spelade bara slender. kul kul.
fick Àven feber och ont i halsen. hade sju jackor/tröjor pÄ mig men skakade ÀndÄ.
ska antagligen till akuten idag, det Àr kaoz i orten vettni.

Detta Àr inte ett inlÀgg, jag har bara ingen sladd till datan sÄ jag lÀgger upp bilden pÄ bloggen. Mm

bara för att jag vill vara som josefin

(x) Snott den hÀr listan 
(x) Rökt en cigarett
( ) Rökt en cigarr
(x) Varit full
( ) Varit hög
( ) Gett en uteliggare mer Àn 50 kronor
(x) Spottat pÄ nÄgon jag ogillat
(  ) Hoppat bungyjump eller nÄgot annat riktigt Àventyrligt
(x) Varit svartsjuk
(x) Jag kan skriva utan att titta pÄ tangenterna
(x) HÄnglat med nÄgon av samma kön.
(/) Blivit dumpad
(x) Dumpat nÄgon
( ) FĂ„tt sparken
(x) Varit i knytnÀvsslagsmÄl
(x) Rymt hemifrÄn.
(x) Haft kÀnslor för nÄgon som inte kÀnt samma sak
( ) Blivit arresterad
(x) HÄnglat med en frÀmling
( ) GÄtt pÄ en blinddate
(x) Ljugit för en kompis 
( ) Varit kÀr i en lÀrare
(x) Skolkat
( ) Legat med en medarbetare
(/) Sett nÄgon dö
( ) Varit kÀr i en av mina internetkompisar
( ) Varit Utomlands mer Àn 5 ggr!
(x) Flugit
( ) Haft sex i ett flyplan
( ) Haft sex i bilen
( ) Spytt i en bar
(x) Sett en del av mig sjÀlv brinna
( ) Ätit sushi
( ) Ätit BlĂ€ckfisk
(x) Åkt snowboard.
( ) Crowdsurfat under en konsert
( ) Varit i ett vÄldsamt förhÄllande.
(x) Tagit smÀrtstillande
(x) Älskar eller saknar nĂ„gon just nu
(x) Legat pÄ rygg och sett molnen flyga förbi
(x) Gjort en snöÀngel
( ) Haft ett te-party
(x) Byggt ett sandslott
(x) Hoppat i en vattenpöl
(fattar inte) Lekt uppklÀdd
(x) Hoppat i en lövhög
( ) Åkt slĂ€de
( ) Åkt snöskoter
(x) Fuskat nÀr jag spelat spel
(x) Varit ensam
(x) Somnat i skolan/pÄ jobbet
( ) AnvÀnt ett falskt id
(x) Tittat pÄ en solnedgÄng
( ) Varit med i en jordbÀvning
(x) Rört en orm
( ) Ätit orm
(/) Sovit under stjÀrnorna
(x) Blivit kittlad
(x) Blivit missförstÄdd
(x getter <3333333333) Tagit hand om ett rÄddjur eller en get
(x) Vunnit en tÀvling
( ) Blivit avstÀngd frÄn skolan
( ) Varit i en bilolycka
(x) Haft kramp
(x) KÀnt mig som en utstött
(x) Ätit ett helt glasspaket pĂ„ en natt
(x) Hatat mitt utseende
(x) Varit vittne till ett brott
(x) IfrÄgasatt mitt hjÀrta
( ) Varit besatt av post-it lappar
(x) GÄtt barfota i lera och pressat leran mellan tÄrna
(x) Varit vilse
( ) Varit pÄ andra sidan landet
(x) Simmat i havet
(x) KÀnt som om jag hÄller pÄ att dö
(x) GrÄtit mig sjÀlv till sömns
(x) Lekt polis och tjuv
(x) Sjungit karaoke
( ) Betalat för mat med bara mynt
(x) Gjort nÄgot med mig sjÀlv som jag inte borde gjort
(x) Busringt
(x) FÄngat en snöflinga pÄ tungan
(x) Dansat i regn
( ) Skrivit ett brev till tomten
(x) Tittat pÄ solnedgÄngen tillsammans med nÄgon du bryr dig om
(x) BlÄst bubblor
(x) Gjort upp eld pÄ en strand
(/) Förstört en fest
(x) Åkt rullskridskor/Inlines
(x) FÄtt en önskan uppfylld
(x) Burit pÀrlor
( ) Hoppat frÄn en bro
(x) Ätit hund/katt-mat
( ) Sagt till en frÀmling att jag Àlskar honom/henne
(x) Kysst en spegel
(x) Sjungit i duschen
( ) Drömt att jag gift mig med nÄgon
(x) Limmat fast min hand i nÄgot.
(x) Fastnat med tungan i metall
( ) Kysst en fisk
( ) Varit en cheerleader
(x) Suttit pÄ ett tak
(x) Skrikit sÄ att jag inte fÄtt luft
(x) Stannat uppe hela natten
(x) Inte duschat pÄ en vecka.
(x) Plockat och Àtit ett Àpple direkt frÄn trÀdet
(x) KlÀttrat i trÀd
(x) Haft en trÀkoja
( ) Burit fula/annorlunda klÀder i skolan för att höra vad folk sÀger
(x) Spelat kyckling
(x) Blivit puttad i vattnet med klÀderna pÄ
(x) Blivit tillsagd av en frÀmling att jag Àr het
( ) Brutit ett ben
( ) Brutit en arm
( ) FÄngat en fisk och sen Àtit den
(x) FÄngat en fjÀril
(x) Skrattat sÄ mycket att jag grÀt
(x) GrÄtit sÄ mycket att jag skrattade
(x) Fuskat pÄ ett prov
(x) Haft en Britney Spears-skiva. 
(x) Glömt nÄgons namn
(x) Sovit naken
(x) Gjort nÄgot olagligt
(min cykel gÄr jÀttefort aaah) Kört för fort
(x) Druckit mjölk direkt ur förpackningen
(x) Modifierat denna listan
(x) Lekt pyroman
( ) FÄtt böter
(/) Finns med i polisens register
(dafuq) Varit beroende av ficklampsbatteri.
(nej inte mos usch) Ätit köttbullar med mos
(nej inte mos usch) Ätit Korv med mos
(x) KĂ€nt mig elak
( ) Lyssnat pÄ mora trÀsk
(x) Smakat pÄ granbarr
(x) Skogsvandrat
(x) Badat naken
(x) Solat naken
(x) Fotat mina kompisar
(x) Fotat frÀmlingar
(x) Fotat nÄgon naken
( ) Lyckats vÀlta julgranen
(x) FÄtt en stöt
(x) Gjort bort mig pÄ fyllan nÄgon gÄng
( ) Gjort lumpen
( ) GrÄtit pÄ tunnelbanan 
(/) Haft sex pÄ offentlig plats
(x) Pratat med en frÀmling i mer Àn fem minuter
(x) Haft sex i en IKEAsÀng 
( ) Haft sex i en IKEAsÀng pÄ ett IKEAvaruhus
(X) Drömt att jag haft sex med en vÀn/flera vÀnner
 
 
mysponni
 
 
 

mensvÀrk

(X) Snott den hÀr listan 
(X) Rökt en cigarett
(nedettrorjaginte) Rökt en cigarr
(X) Varit full
( ) Varit hög
( ) Gett en uteliggare mer Àn 50 kronor
(/) Spottat pÄ nÄgon jag ogillat
(  ) Hoppat bungyjump eller nÄgot annat riktigt Àventyrligt
(x) Varit svartsjuk
(X) Jag kan skriva utan att titta pÄ tangenterna
(X) HÄnglat med nÄgon av samma kön.
(X) Varit kÀr
( ) Blivit dumpad
(X) Dumpat nÄgon
( ) FĂ„tt sparken
( ) Varit i knytnÀvsslagsmÄl
(X) Rymt hemifrÄn.
( ) Haft kÀnslor för nÄgon som inte kÀnt samma sak
( ) Blivit arresterad
(/) HÄnglat med en frÀmling
( ) GÄtt pÄ en blinddate
(X) Ljugit för en kompis 
( ) Varit kÀr i en lÀrare
(X) Skolkat
( ) Legat med en medarbetare
( ) Sett nÄgon dö
( ) Varit kÀr i en av mina internetkompisar
(kanske) Varit Utomlands mer Àn 5 ggr!
(X) Flugit
( ) Haft sex i ett flyplan
(x) Haft sex i bilen
( ) Spytt i en bar
(x) Sett en del av mig sjÀlv brinna
(X) Ätit sushi
(X) Ätit BlĂ€ckfisk
( ) Åkt snowboard.
(/) Crowdsurfat under en konsert
(/) Varit i ett vÄldsamt förhÄllande.
(X) Tagit smÀrtstillande
(X) Älskar eller saknar nĂ„gon just nu
(X) Legat pÄ rygg och sett molnen flyga förbi
(X) Gjort en snöÀngel
(varjedag) Haft ett te-party
(X) Byggt ett sandslott
(X) Hoppat i en vattenpöl
(va) Lekt uppklÀdd
(x) Hoppat i en lövhög
( ) Åkt slĂ€de
(X) Åkt snöskoter
(X) Fuskat nÀr jag spelat spel
(X) Varit ensam
(X) Somnat i skolan/pÄ jobbet
(/) AnvÀnt ett falskt id
(X) Tittat pÄ en solnedgÄng
( ) Varit med i en jordbÀvning
(X) Rört en orm
( ) Ätit orm
( ) Sovit under stjÀrnorna
(X) Blivit kittlad
(X) Blivit missförstÄdd
( ) Tagit hand om ett rÄddjur eller en get
(X) Vunnit en tÀvling
( ) Blivit avstÀngd frÄn skolan
( ) Varit i en bilolycka
(X) Haft kramp
(X) KÀnt mig som en utstött
(X) Ätit ett helt glasspaket pĂ„ en natt
(X) Hatat mitt utseende
(X) Varit vittne till ett brott
(jag fattar inte) IfrÄgasatt mitt hjÀrta
( ) Varit besatt av post-it lappar
( ) GÄtt barfota i lera och pressat leran mellan tÄrna
(X) Varit vilse
(X) Varit pÄ andra sidan landet
(X) Simmat i havet
(X) KÀnt som om jag hÄller pÄ att dö
(X) GrÄtit mig sjÀlv till sömns
(X) Lekt polis och tjuv
(X) Sjungit karaoke
(X) Betalat för mat med bara mynt
(X) Gjort nÄgot med mig sjÀlv som jag inte borde gjort
(X) Busringt
(X) FÄngat en snöflinga pÄ tungan
(X) Dansat i regn
( ) Skrivit ett brev till tomten
(X) Tittat pÄ solnedgÄngen tillsammans med nÄgon du bryr dig om
(X) BlÄst bubblor
( ) Gjort upp eld pÄ en strand
( ) Förstört en fest
( ) Åkt rullskridskor/Inlines
(X) FÄtt en önskan uppfylld
( ) Burit pÀrlor
(/) Hoppat frÄn en bro
(x) Ätit hund/katt-mat
(lolsÀkert:() Sagt till en frÀmling att jag Àlskar honom/henne
(XxxXxxXx) Kysst en spegel
(X) Sjungit i duschen
(X) Drömt att jag gift mig med nÄgon
(X) Limmat fast min hand i nÄgot.
(X) Fastnat med tungan i metall
(kysserdanielvarjedag) Kysst en fisk
(/) Varit en cheerleader
(X) Suttit pÄ ett tak
(X) Skrikit sÄ att jag inte fÄtt luft
(X) Stannat uppe hela natten
(hahahatrordet) Inte duschat pÄ en vecka.
(X) Plockat och Àtit ett Àpple direkt frÄn trÀdet
(X) KlÀttrat i trÀd
( ) Haft en trÀkoja
( ) Burit fula/annorlunda klÀder i skolan för att höra vad folk sÀger
(X) Spelat kyckling
(X) Blivit puttad i vattnet med klÀderna pÄ
(X) Blivit tillsagd av en frÀmling att jag Àr het
( ) Brutit ett ben
( ) Brutit en arm
( ) FÄngat en fisk och sen Àtit den
(X FÄngat en fjÀril
(X) Skrattat sÄ mycket att jag grÀt
(/) GrÄtit sÄ mycket att jag skrattade
(X) Fuskat pÄ ett prov
(X) Haft en Britney Spears-skiva. 
(X) Glömt nÄgons namn
(X) Sovit naken
(X) Gjort nÄgot olagligt
(intejag) Kört för fort
(X) Druckit mjölk direkt ur förpackningen
( ) Modifierat denna listan
(X) Varit kÀr i en kille
( ) Varit kÀr i en tjej
( ) Lekt pyroman
( ) FÄtt böter
(x) Finns med i polisens register
( ) Varit beroende av ficklampsbatteri.
(X) Ätit köttbullar med mos
(x) Ätit Korv med mos
(xxX) KĂ€nt mig elak
( ) Lyssnat pÄ mora trÀsk
(X) Smakat pÄ granbarr
(X) Skogsvandrat
(X) Badat naken
(X) Solat naken
(X) Fotat mina kompisar
(X) Fotat frÀmlingar
(x) Fotat nÄgon naken
(/) Lyckats vÀlta julgranen
(X) FÄtt en stöt
(X) Gjort bort mig pÄ fyllan nÄgon gÄng
( ) Gjort lumpen
( ) GrÄtit pÄ tunnelbanan 
(X) Haft sex pÄ offentlig plats
(X) Pratat med en frÀmling i mer Àn fem minuter
(X) Haft sex i en IKEAsÀng 
( ) Haft sex i en IKEAsÀng pÄ ett IKEAvaruhus
(X) Drömt att jag haft sex med en vÀn/flera vÀnner
RSS 2.0